Thursday, September 8, 2016

Forex Blog Disclaimer

Forex Trading Disclaimer Privaatheidsbeleid en Voorwaardes Service NFA en CTFC Vereiste Voorbehoud Trading in die buitelandse valuta mark is 'n uitdagende geleentheid waar bogemiddelde opbrengste is beskikbaar vir opgeleide en ervare beleggers wat bereid is om bogemiddelde risiko te neem. Maar voordat jy besluit om deel te neem in buitelandse valuta (FX) handel, jy moet versigtig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt. Moenie geld belê dat jy nie kan bekostig om te verloor. Forex, termynkontrakte en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die Forex, termynkontrakte en opsies markte. Don t bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop Forex Futures of opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Daar is aansienlike blootstelling aan risiko in enige buitelandse valuta transaksie. Enige transaksie wat geldeenhede behels risiko's, insluitende, maar nie beperk tot, die potensiaal vir veranderende politieke en / of ekonomiese toestande wat wesenlik die prys of likiditeit van 'n geldeenheid kan beïnvloed. Meer oor die aged aard van FX handel beteken dat enige mark beweging 'n ewe proporsionele uitwerking op jou gedeponeer fondse sal hê. Dit kan werk teen jou sowel as vir jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n totale verlies van fondse aanvanklike marge kan volhou en verwag word om addisionele fondse te deponeer om jou posisie te behou. Indien u versuim om enige marge oproep binne die voorgeskrewe tyd te ontmoet, sal jou posisie gelikwideer en jy sal verantwoordelik wees vir enige gevolglike verliese sal wees. Beleggers kan hul blootstelling aan risiko deur die gebruik van risiko vermindering strategieë soos stop-verlies of beperking bestellings te verlaag. Hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. SITE ONTKENNINGS en diensbepalings Die inligting op hierdie webtuiste is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. DayTradeForex is nie die gee van advies of gekwalifiseer of gelisensieer is om finansiële advies te gee. Jy moet die leiding van jou persoonlike adviseurs soek voor wat op hierdie inligting. Trading kan lei tot verliese. Ons aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige verliese wat jy kan aangaan nie. Moet nie meer as wat jy kan bekostig om te verloor belê. Sien asseblief ander Voorbehoud en waarskuwings elders op hierdie webwerf. Deur in te skryf ons webblaaie en / of die aankoop van ons e-boeke, stem jy skadeloos te hou die eienaars, beginsels, bestuurders en alle affiliasies en medewerkers van Dag Handel Forex, LLC, vir enige en alle verliese wat jy kan aangaan deur die aankoop van en die gebruik van enige van die Dag handel Forex Trading Systems of enige ander handel stelsels, opvoedkundige of handel ebooks, handel seine of platforms, robots of Expert Adviseurs (EA s) wat jy kan koop deur ons aanbeveling. Die gebruik van ons stelsels, die inskrywing in enige van ons webwerwe, die inskrywing op ons poslys, of die aankoop van 'n produk aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Hierdie webwerf sal nooit verkoop, ruil, of jou e-pos adres huur om enige ongemagtigde derde party. Hoe ons versamel inligting van gebruikers hoe ons versamel en berg inligting is afhanklik van die bladsy wat jy besoek. Soos die meeste webwerwe, hierdie webwerf versamel inligting outomaties en deur die gebruik van elektroniese hulpmiddels wat deursigtig aan ons besoekers kan wees. Byvoorbeeld, kan ons die naam van jou Internet Diens Verskaffer aanteken of gebruik koekie tegnologie om jou te erken en te hou inligting van jou besoek. Hierdie webwerf nie beveel of eens 'n spesifieke handel stelsel of metode. Ons beveel aan dat jy al die handel stelsels, metodes en strategieë na te vors deeglik. Wat ons doen met die inligting wat ons versamel Soos ander Web uitgewers, versamel ons inligting om jou besoek te verbeter en lewer meer geïndividualiseerde inhoud en advertensies. Ons respekteer jou privaatheid en moenie jou inligting met iemand deel nie. Gesommeerde inligting (inligting wat nie persoonlik julle nie identifiseer) kan gebruik word in baie maniere. Byvoorbeeld, kan ons inligting te kombineer oor jou gebruikspatrone met 'n soortgelyke inligting wat verkry is van ander gebruikers te help om ons webwerf en dienste te verbeter (bv om te leer watter bladsye die meeste besoek word of watter eienskappe is die mooiste). Ons kan persoonlik identifiseerbare inligting wat ingesamel is te gebruik op die webwerf van ons privaatheidsbeleid dienste en produkte wat aangebied word deur hierdie webwerf en ander onderwerpe wat ons dink jy dalk vind van belang met jou te kommunikeer oor jou registrasie. Geaffilieerde webwerwe, gekoppelde webblaaie en advertensies Hierdie webwerf verwag sy vennote, adverteerders en vennote om die privaatheid van ons gebruikers respekteer. Wees bewus egter dat derde partye, insluitend ons vennote, adverteerders, vennote en ander voorsieners van inhoud toeganklik deur middel van ons webwerf, hul eie privaatheid en data-insameling en - praktyke kan hê. Byvoorbeeld, tydens 'n besoek aan ons webwerf wat jy kan klik op 'n skakel na, of siening as deel van 'n raam, bladsy, sekere inhoud wat eintlik geskep of aangebied deur 'n derde party. Ook, deur middel van hierdie webwerf kan jy kennis maak met, of in staat wees om toegang, inligting, webwerwe, funksies wat deur ander partye. Hierdie webwerf is nie verantwoordelik vir die optrede of beleid van sodanige derde partye. Jy moet die toepassing privaatheid beleid van die derde partye te gaan wanneer die verskaffing van inligting oor 'n funksie of page uitgevoer word deur 'n derde party. Terwyl hy op ons webwerf, ons adverteerders, kan promosie vennote of ander derde partye koekies of ander tegnologie gebruik om te probeer om 'n paar van jou voorkeure te identifiseer of om inligting oor jou. Byvoorbeeld, 'n paar van ons advertensie is bedien deur derde partye en kan koekies wat die adverteerder in staat stel om te bepaal of jy 'n bepaalde advertensie gesien het nie sluit. Ander funksies wat beskikbaar is op ons webwerf kan dienste wat uitgevoer word deur derde partye bied en kan koekies of ander tegnologie gebruik om inligting in te samel. Ons het nie beheer oor die gebruik van hierdie tegnologie deur derde partye of die gevolglike inligting, en ons aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige aksies of beleid van sodanige derde partye aanvaar. Jy moet ook bewus wees dat as jy vrywillig openbaar persoonlik identifiseerbare inligting oor boodskap borde of in chat gebiede, wat inligting kan in die openbaar gesien en kan afgehaal word en gebruik word deur derde partye sonder ons kennis en kan lei tot ongevraagde boodskappe van ander individue of derde partye. Sulke aktiwiteite buite die beheer van hierdie webwerf. Veranderinge aan hierdie beleid Ons behou die reg voor om hierdie beleid te eniger tyd te verander. Gaan asseblief die bladsy van tyd tot tyd vir verandering. Dag Handel Forex, LLC Kopiereg DayTradeForex, 2003-2007. Alle regte voorbehou deur Dag Handel Forex, LLC. Ongemagtigde duplisering EN / of verspreiding van hierdie intellektuele eiendom materiaal met kopiereg is streng verbode. U het geen regte / om voort te plant (deur elektroniese, fisiese, of enige metodes) EN of verkoop Hierdie elektroniese EBOOK (Dag Handel Forex System) of gelisensieer gedrukte kopie OP ENIGE MANIER INSLUITEND aanlyn-veiling (dws eBay of StormPay), of weggee VIR vry of TRADE met iemand, NOF plaas dit oral op die web waar iemand DIT MAG af te laai. Meld asseblief enige diefstal jy toevallig om uit te vind en ons sal gaan na die oortreders (Pirates). Dankie vir jou bydrae aan die beskerming van die integriteit van ons intellektuele eiendom. Nick B se Forex blog Hier is van Nick B se Forex blog, sodat jy kan prys Aksie gebruik om pitte konsekwent te maak op enige geldeenheid paar. Vandag lyk nog 'n opwindende dag vir prys aksie handel. Ons het vier Opstellings vorm op USD / CAD, AUD / JPY, EUR / JPY, en USD / JPY. Die dollar / CAD een amper veroorsaak gedurende die opname van hierdie analise, het dit teruggetrek n bietjie nou, maar hierdie opstelling kan baie gou sneller, so kyk na die ontleding vinnig en check USD / CAD. Die AUD / JPY kort lyk na die beste van die JPY paar setups Ek gepos word. Ek sal die monitering van die JPY ambagte baie nou in die komende uur. Lees verder UPDATE 2: AUD / USD is die vorming van 'n baie sterk kort opstel oor die 6hr grafiek. Dit is nie 'n stel in klip handel setup, die kers nog te sluit, sodat niks kan gebeur. UPDATE 1: soos soms gebeur, onverwagte nuwe uit Japan het 'n impak op die JPY en die dollar het, so drie van hierdie setups is gekanselleer voordat hulle kan aanleiding gee. Een opstel is steeds op soek sterk al is, en dit is AUD / NZD. Lees verder Sal ek bly handel deur Brexit Die manier Brexit gegaan sal waarskynlik voortgaan om 'n impak die Forex mark vir maande. Van wat David Cameron het gesê hy het geen voorneme van verwek artikel 50, en hy het die las op die volgende premier geslaag. Dit beteken ons is onwaarskynlik dat 'n resolusie om Brexit sien vir 'n ander 3-6 maande. So, wat moet ek doen Gee die handel vir die res van vanjaar verder lees Sukkel jy om te weet wanneer om 'n handelsmerk Wel dan is jy reeds weet dat die vind van 'n groot handel setup is nie genoeg gaan. Nadat jy die handel te vind, moet jy om uit te vind waar om te gaan. En dit kan moeilik wees as jy die handel te vroeg te gaan, jy kan spring in 'n valse beweeg. As jy die handel te laat inskryf, jy mis nie uit op 'n baie pitte. Hier is 'n voorbeeld: Ek en Bob wil kort op euro / dollar aan te gaan, Lees verder Jammer, maar vandag het ons 'n groot soek handel setup vorming op euro / dollar en 'n gemiddelde opstel vorming op NZD / USD. Twee van gisters setups veroorsaak, EUR / JPY kort en USD / CAD kort. Ek aangegaan EUR / JPY, maar dit is nie van plan so goed soos ek sou wou hê, ek is nie al sluit uit. Vir gedetailleerde inligting oor hierdie setups en gister handel, Lees verder In vandag se prys aksie analise ek sien vier potensiële handel setups. Uit die vier setups, EUR / JPY lyk na die sterkste wees. Prys is stol swaar op die 124,50 weerstand gebied, en dit lyk soos 'n kort handel die vorming van. Ten tyde van die skryf van hierdie, daar is nog 'n paar uur tot kers naby. Maar as dit sluit soortgelyk aan hoe dit lyk tog, ek sal waarskynlik hierdie handel te neem. Ons het ook 'n opstel vorming op AUD / JPY, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien twee moontlike setups op GBP / USD en USD / JPY. Dit is nog te vroeg om 'n inskrywing te beplan, te stop, of rig op een van hierdie pare. Maar ek sal die monitering van elk van hierdie pare nou vir die res van die dag. Hoe om handel te dryf My Strategie vir die mees volledige uiteensetting van my vrye strategie, en vir 'n baie deur verduideliking van die prys aksie, check out my vry Drie Dag Blitz webinar reeks. Lees verder ek afgebyt meer as wat ek hier kan kou. Forex4noobs het soveel in die laaste jaar dat die reaksie op hierdie pos my verras gegroei. Ek sal my belofte om te lees en te antwoord op almal Na die onlangse driedaagse prys aksie Blitz webinars ek gehou, forex4noobs het opgeblaas hou. Dit het talle nuwe handelaars het aan die werf, en ek het 'n baie e-pos ontvang van sukkel handelaars vra vir advies. Lees verder In vandag Vandag het ons 'n potensiële kort vorm op die EUR / JPY 12u grafiek. Ons het nog meer as 6 uur totdat die 12u kers sluit, sodat hierdie opstelling is nie in klip. In vandag se prys Aksie ontleding, ek afbreekpunte die potensiaal EUR / JPY kort, en verduidelik hoe ek dit kan handel. Ek 'n bietjie praat ook oor die verlies van strepe, hoe lank is 'n normale verloor streep Indien u freak uit as jy verloor vier ambagte in 'n ry Lees verder Jammer ouens, ek weet dit het 'n paar weke sedert ek my analise gedoen het. Ek het baie besig die afgelope tyd, tussen die drie dag webinar reeks, en die bestuur van die gevorderde kursus forum, vind ek dit moeilik om 'n paar video's te maak elke week se ontleding maak vir die laaste paar weke, want vandag het ons twee moontlike setups Wil jy weet hoe om hierdie prys aksie analise sit om te gebruik as jy nie die drie Dag prys Aksie Blitz is voltooi, en dit het die beste jaar ooit Sjoe, dit was 'n prettige drie dae vir my, en terwyl daar is 'n paar spanningsvolle punte, Ek het regtig geniet die aanbieding van die webinars en deel van my prys Aksie tegnieke. Voordat jy 'n skakel na die opnames Ek wil twee baie belangrike aankondigings In vandag Gratis Forex Webinars maak Kom Up Wil jy meer oor hoe ek handel Begin op 1 Maart 2016, om 18:00 GMT weet, sal ek hou van 'n reeks van gratis webinars. In die webinars sal Ek jou neem deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, Lees verder In vandag se 1: 2 risiko / beloning verhouding vir my. Het jy die handel te neem As jy het, onder reageer en laat my weet hoe dit gegaan het vir jou. Vandag is daar drie moontlike ambagte vorming. USD / JPY sit op die 114,00 ondersteuning gebied, as besluiteloosheid vorms naby dié vlak op die die 12 uur of daaglikse skedule, Lees verder In vandag se prys aksie analise Ek sien 'n paar potensiële handel setups. Die mooiste van al drie setups is die euro / dollar kort opstel. Hierdie opset kan binnekort sneller so Checkout die ontleding en kyk of die handel pas in jou handel plan. Forex Webinar kom in die Drie Dag Prys Aksie Blitz Ek sal jou deur 'n paar van my gevorderde prys aksie tegnieke. Die webinars sal verdeel word oor drie dae, en ek sal 'n paar vakke op elk van daardie dae te dek. Lees verder lyk dit 'n opwindende dag vir prys aksie handel kan wees. Ons het 'n sterk potensiaal vir terugskrywings te vorm op GBP / USD, EUR / USD, NZD / USD, en USD / JPY. Al hierdie pare is óf op 'n ondersteuning en weerstand gebied, of baie naby aan die vergadering een. NZD / USD en USD / JPY veral kyk voorbereide vir ommekeer ambagte vir vorm. Beteken dit ons sal terugskrywings sien Nee, beslis nie. Maar dit is beslis pare wat jy wil monitor vandag. Lees verder Prys aksie handel is nie altyd pret en opwindend. Vroeg in die week dinge kan stadig wees as wat dit neem gewoonlik 'n paar dae vir 'n goeie setups te vorm. Dit beteken dat Dinsdag een van die stilste dae van die week vir my kan wees, en dit Dinsdag is geen uitsondering nie. Maar, het ek altyd my bes probeer om die realistiese kant van die saak te wys, so hieronder is 'n paar realistiese ontleding. Daar is slegs 'n paar interessante dinge gebeur. Lees verder Jy kan t wen hulle almal druktyd ek gesien hoe 'n potensiële opstel vorming op GBP / JPY. Die opstel lyk nie verbasend nie, maar dit het 'n baie punte in sy guns. So, ek het gebly totdat 03:00 my tyd om die handel te neem, ek weet nie normaalweg te bly laat vir ambagte, maar ek het gevoel asof die neem van hierdie een. Dit is waar die video hieronder begin. Ek aangegaan kort op GBP / JPY op 169,57, met 'n teiken op 167,15, Lees verder In vandag t veel aan die gang vandag, sodat my analise is 'n bietjie vervelig. Ek het my analise video in elk geval gepos. Hierdie manier waarop jy my eenvoudige proses kan sien deursyfer my kaarte en soek na setups. Laaste weke leef prys aksie handel Nou vir iets 'n bietjie meer interessant. In geval jy dit gemis het, verlede Vrydag het ek 'n lewendige handel video gedeel, Lees verder Het jy die AUD / USD prys aksie omkeer handel Ek het hierdie week op Woensdae ontleding ek raakgesien twee moontlike terugskrywing ambagte, een op AUD / USD vang, en die ander op USD / CAD. Die dollar / CAD handel is die vorming van 'n twyfelagtige weerstand gebied, so ek oorgeslaan dit Disclaimer High beleggingsrisiko's Trading buitelandse valuta (Forex) op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë vlak van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Oorweeg dit asseblief om die vraag of handel Forex is geskik is vir jou in die lig van jou ervaring, doelwitte as 'n belegger, finansiële hulpbronne en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n paar of al jou aanvanklike belegging kan verloor dus moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met forex, en kyk vir advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Enige mening, nuus, navorsing, analise, of ander inligting wat deur StraightForex Forex Training Services geïnterpreteer moet word as algemene mark kommentaar, nie as 'n belegging advies. StraightForex sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend maar nie beperk tot enige verlies van wins wat direk of indirek uit die gebruik of afhanklikheid van sodanige inligting kan ontstaan.


No comments:

Post a Comment