Tuesday, October 25, 2016

Forex Trading For Maximum Profit By Raghee Horner

Trendlines in Forex Trading 7.1. Wat is trendlines trendlines is reguit lyne wat elke opeenvolgende stygende onderkant verbind met 'n uptrend of elke opeenvolgende dalende bo 'n verslechtering neiging dui wys. Daar moet 2 prys punte vir die tendenslyn om getrek te word. Hoe langer die tendenslyn en hoe meer punte dit verbind die sterker kan ondersteun / weerstaan ​​die pryse op die daaropvolgende toetse - want meer deelnemers aan die mark is bewus daarvan. Die steiler die tendenslyn - hoe meer lomp of lomp die mark sentiment. Ideaal up tendenslyn ideale af tendenslyn Die up-tendens trenline sigbaar op die 1-dag euro / dollar grafiek (vanaf 29.09.05 tot 07.09.2007) voorsien ondersteuning aan die pryse Klik om te vergroot. Klik om te vergroot. Let. Alle forex kartering pakkette toelaat om die trendlines trek. Sommige van hulle (bv Intellichart) kan ook outomaties trendlines skep vir jou. Die meeste groot geldeenhede, soos euro / dollar en NZD / USD, wat hieronder getoon word, word gekenmerk deur gereelde, volgehoue ​​en goed gedefinieerde tendense. Trendlines kan 'n baie doeltreffende instrument wat jy kan gebruik om te volg en wins uit dié geldeenheid prysbewegings wees. Klik om te vergroot. Klik om te vergroot. 7.2. Hoe om 'n Trendline te vestig op 'n stel tendenslyn eenvoudig verbind 2 of meer stygende laagtepunte. Om 'n down tendenslyn te trek doen dieselfde met twee of meer dalende hoogtepunte. Brei die tendenslyn die reg om te sien waar die toekomstige ondersteuning (vir 'n up tendenslyn) of weerstand (vir 'n down tendenslyn) vlakke moet wees. Wanneer tekens van 'n tendenslyn probeer om soveel prys uiterstes moontlik - peaks van die boonste skadu vir downtrends en by die grondslae van die laer skadu vir Uptrends verbind. Dit is ook moontlik om 'n tendenslyn om deur kerse skadu of die kante van hul werklike liggame slaag solank dit die maksimum aantal bottoms verbind in Uptrends of tops in downtrends. A tendenslyn wat 'n maksimum aantal punte verbind sal die grootste voorspellende krag vir die toekoms prys aksie, want dit mees akkuraat weerspieël die onderliggende mark sentiment. Wanneer die sentiment verander die nuwe tendenslyn sal moet word getrek of die ouer een OORGETEKEN. Voorbeeld van tekens aan die Trendline Klik om te vergroot. Voorbeeld van die tekens van die Down Trendline Klik om te vergroot. Quote:. 7.3. Die gebruik van trendlines in Forex Trading. Daar is gewoonlik meer as een tendens wat homself in die prys aksie (bv 'n langer termyn uptrend word reggestel deur 'n korter termyn verslechtering neiging). Dit lei dikwels tot skynbaar sinlose prys prentjie wat vinnig kan verduidelik deur 'n paar trendlines. Eenvoudig trek al die trendlines jy kan op 3 kaarte van verskillende tyd-raam: 1) op 'n daaglikse skedule, met behulp van historiese data van 1-3 jaar (vir 'n lang termyn tendense) 2) op 'n 1-uur grafiek met behulp van historiese data van 1-3 maande (vir medium termyn tendense) 3) op 'n 15-minuut grafiek, met behulp van historiese prys data van 1-3 weke (vir die kort termyn tendense). Jy sal verbaas wees hoe dikwels die pryse sal respekteer en. Die volgende voorbeeld demonstreer hierdie beginsel in aksie: Klik om te vergroot. Let wel: Dit is 'n goeie idee om te bepaal watter kaarte die trendlines op te trek en te dissiplineer jouself te kyk en hierdie kaarte voortdurend by te werk. U kan spesifiseer watter kaarte te hersien in jou daaglikse kontrolelys. Let wel: Die meeste bank verslae oor forex (bv KBC se weeklikse tegniese verslag) gebruik trendlines van wisselende lengte in hul tegniese ontleding. in ooreenstemming met die beginsel dat die ondersteuning en weerstand vlakke teenoorgestelde rolle keer geskend sal aanvaar - trendlines sal hul rolle as gebreek om te keer. 'N up tendenslyn sal dikwels as weerstand teen die toekomstige prys saamtrekke nadat dit beslissend is gebreek. Net so sal 'n geskend af tendenslyn gewoonlik ondersteuning bied aan die daaropvolgende prys dips. Jy kan neem voordeel van hierdie reël te neem deur die uitbreiding van al jou trendlines (gebreek of nie) so ver aan die regterkant van jou kaarte as moontlik, soos hieronder getoon. Klik om te vergroot. Trading strategie met behulp van die trendlines is redelik eenvoudig. Koop op dalings in die rigting van die up Trendline en verkoop wanneer die pryse weerkaats die af tendenslyn. Jy kan ook by jou standpunt oor elke suksesvolle toets. Die idee is om te bly met die tendens (of dit nou 'n kort termyn, 'n medium termyn of 'n lang termyn tendens) en die trendlines jou help om presies dit te doen. As jy kyk na intreevlakke, dit die moeite werd om meer te dink in terme van - aangesien baie beleggers effens anders tendenslyn posisies sal hê en dus kan nie gelyktydig op te tree wanneer die prys nader nie. Om hierdie rede moet jy probeer té stywe stop-verlies nie te gebruik wanneer die handel trendlines. Wanneer die tendenslyn beslissend is gebreek, jy al jou handel (s) - Soos gedemonstreer in die voorbeeld hieronder verlaat. Dit afrit strategie is soortgelyk aan die sluiting van al jou poste by die breek van die basislyn wat die voltooiing van 'n hele impuls golf bevestig. Klik om te vergroot. Let. Kandelaar patrone kan jou help om vinnig te bepaal of die toets suksesvol was toe die pryse te toets 'n tendenslyn. Jy kan ook trek 'n prys kanaal lyn, parallel met die oorspronklike tendenslyn sodat dit deur die maksimum aantal prys uiterstes daarteenoor (toppe van saamtrekke vir tot trendlines / bottoms van dalings vir af trendlines) - en 'n paar van jou wins wanneer die pryse raak hierdie lyn. Die volgende foto's illustreer hierdie betreffende concept. Klik om te vergroot. Klik om te vergroot. Alternatiewelik kan jy jou wins te bespreek wanneer die geldeenheid pryse getref sommige prominente ondersteuning / weerstand gebied - soos 'n langer termyn Trendline, ronde nommer vlak of 'n Fibonacci retracement vlak van die langer-termyn tendens. 7.4. Bemeestering trendlines. Die enigste manier om trendlines bemeester is om hulle voortdurend te trek. Jy sal volledige behandeling van hierdie analise tegniek in die meeste boeke oor die tegniese ontleding (soos deur Raghee Horner) vind. Hierdie boeke sal jou toelaat om 'n ferm greep op al die betrokke tendenslyn konstruksie en handel begrippe. Onafhanklike Forex Resensies en vergelykings Omdat ons span bestaan ​​uit valuta handel kundiges jy weet dat jy volkome vertroue in ons resensies kan hê. Dit vertroue beteken dat jy sal die regte produkte vir meer wins te kies elke keer en waag nooit afgeruk. 'N kundige span om jou te lei om meer suksesvol handel Ons span van beoordelaars bestaan ​​uit oud-makelaars, voormalige Forex dosente, finansiële ontleders en voltydse valuta handelaars. As gevolg van dit wat jy weet dat wanneer ons 'n produk te gradeer hoogs, dit is regtig spesiaal. Klik hier om meer oor ons kundige span uit te vind. Verdien groot bedrae geld uit die handel Forex aanlyn was nog nooit 'n wandeling in die park nie. As jy egter die regte gereedskap gebruik dan jou werk as 'n handelaar kan soveel makliker geword. By die gebruik van die regte produkte jou inkomste potensiaal handel geldeenhede is feitlik eindeloos Forex 2011 - Free Exclusive Verslag Wanneer jy aansluit by ons nuusbrief nie alleen sal jy kry die nuutste produk oorsigte en nuus in jou posbus, maar jy sal ook kry ons eksklusiewe verslag oor die 10 beste Forex produkte in die wêreld gratis. Hierdie gratis Forex eBook (ter waarde van 19,95) is saamgestel deur ons span van kundiges. Dit is ontwerp om jou rond te stel om die beste Forex produkte en sal jou help om 'n meer winsgewende handelaar geword. Raghee Horner se 34EMA Wave gryp Kerse Kommersiële lid geword April 2010 359 Posts Hey mede ForexFactory handelaars, Raghee hier. Ek kry 'n baie vrae oor hoe ek my gereedskap gebruik: Die 34EMA Wave en gryp kerse op 'n daaglikse basis. Dit is tyd om die gesprek gaan kry en die rekord reg, om so te praat. Diegene van julle wat my ken, weet dat ek aktief hier op ForexFactory gewees het vir 'n lang tyd, die deel van my ontleding en stel ups. en baie van die rede vir die gewildheid vir my gereedskap is daar eenvoud, maar daar is 'n paar basiese beginsels om seker te maak dat jy weer met behulp van die gereedskap korrek of ten minste die manier wat ek bedoel het toe ek die eerste keer begin die openbaar deel die P toekoms. Na jare van die handel die Golf in die aandele en futures markte, het dit gelyk natuurlike toepas om die forex mark toe ek dit aan my algehele handel bygevoeg aan die einde van 1999 / vroeg 2000 Sommige van julle dalk al weet my agtergrond, maar die kort weergawe is dat ek 'n self-geleer handelaar. Ek het begin in die hoërskool, teken al my kaarte met die hand, die berekening van al my aanwysers myself. Terwyl leer in 'n borrel met 'n minimale invloed buite, is ek nie onder die indruk - en is nog steeds nie - deur die dogma van die saak. Ek voortgaan om te fokus op dit wat vir my werk, is nie bekommerd oor betekenis - soos jy - ek wil om te fokus op wat ek verstaan, wat ek kan gebruik met konsekwentheid, en om so objektief as moontlik. Ek weet wat ek weet, ek gebruik wat ek gebruik, en ek hoop wat ek vertrou. Wat jy ook al doen in die handel en in die lewe, ek wil dieselfde vir jou. Daar is geen in die handel. Ek is hier om te deel wat vir my gewerk het, hoofsaaklik omdat daar 'n verwarring en verkeerde toepassing van my gereedskap. Asseblief vriendelik met mekaar, ons is almal net hier om te leer en te deel en na alles. onbeskoftheid is 'n swak persoon se nabootsing van krag. So hier is 'n paar basiese beginsels, en terwyl jy kan doen wat jy wil met hierdie eksponensiële bewegende gemiddeldes, ek wil deel hoe ek die gebruik - 34 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde op die hoë - 34 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde op die noue - 34 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde op die lae Eerste plaas hierdie bewegende gemiddeldes lyne in die. Met ander woorde het elke keer raam 'n konsekwente standpunt oor my platform. Vir die weeklikse dit vyf jaar vir die daaglikse dit is een jaar vir die 240-minuut grafiek is dit 3 tot 6-maande (min. 1 maand) vir die 60-minuut grafiek is dit 1 tot 3-maande (min. 2 weke) Vir die 30-minuut grafiek is dit 2 tot 4 weke (min. 1 week, 4 weke is 'n maksimum.) Vir die 15-minuut grafiek is dit 1 tot 2 weke (min. 1 week) Vir die 5-minute grafiek is dit 2 tot 5 dae (min. 2 dae) En dit is effens langer as die instellings wat ek het gepraat oor in my eerste gepubliseerde boek in 2007, maar nie veel nie. Dink aan dit as die minimum hoeveelheid data wat jy jou analise moet begin met en in hierdie siening betaal veral baie aandag aan - die van die 34EMA Wave (wat gebruik word om die mark neiging te bepaal) - hoë en lae - die dominante tendense wat plaasgevind het - gapings (indien van toepassing) - laaste groot skuiwe (groter tendense) vir Fibonacci retracement - trendlines, ondersteuning, en weerstand Met ander woorde die meeste grafiek waarnemings wat ek sou gebruik om 'n potensiële handel word in die. fokus op wat ek vind is die mees relevante data vir daardie tyd raam. Gryp Kerse is 'n verlengstuk van my 34EMA Wave en is net 'n visuele hulpmiddel. Ek gebruik dit om die momentum en organisasie van 'n mark neiging te bepaal. Hulle is ook 'n lekker hulpmiddel te gebruik vir handelaars op soek na verskeie kaarte en skerms. Hulle maak my kaarte. Tipies sal 'n uptrend byna al die groen gryp kerse het, 'n verslechtering neiging sal byna al die rooi gryp kerse, en die meer blou gryp kerse wat ek sien, hoe hoër is die waarskynlikheid dat die tendens is die regstelling en / of in oorgang of dat die mark het tendens is sywaarts (opeenhoping of verspreiding). Aangesien elke inskrywing strategie wat ek gebruik is spesifiek tot 'n mark neiging (bv tendens volgende in net groen of rooi gryp kers oorheers tydraamwerke) is dit veral belangrik dat ek gebruik hierdie riglyne wat ek hier verduidelik. Hi Raghee Ek is 'n fan van jou. Miskien moet ek nie hierdie vra, maar wat platform makelaar of makelaar hou jy die beste ek gebruik FXCM. Hulle is OK, maar ek wonder oor geloofwaardigheid. rkfgblstar: Dit is ok om te vra. Natuurlik weliswaar ek bevooroordeeld. Ek werk met IBFX en TradeStation as hul hoof Geld Analyst maar ek het ook hul platforms (MT4 en TradeStation) gebruik. Voor dit het ek gebruik eSignal kartering en MT4. Ek het rekeninge gehad met 'n aantal makelaars en is 'n fan van makelaars wat bied multuple markte soos TradeStation en dink of swem. FXCM was eintlik 'n integrale deel van my publiseer my eerste boek. Ek hou van Forex en natuurlik ek ken en vertrou IBFX maar almal se ervarings is verskillend reg Sjoe dit is gek. Ek het gevind dat Raghee s Wave / gryp metode sowat 'n week gelede het ek begin lees alles wat ek kon op dit (PDF, Youtube, ens). Tydens my soektog het ek net vae verwysings na haar metodes op VF en wou miskien begin 'n draad. Die skepper haarself maak 'n draad op VF. Die Die Wet van Aantrekkingskrag lyk lol werk Bly om jou te hê en te leer uit jou Kommersiële lid geword Apr 2010 359 Posts Hallo Raghee hoe kan jy hierdie metode handel. Wat belangrike punte moet ons in gedagte hou. Die 34EMA Wave en gryp Kerse is nie 'n metode in en van hulself noodwendig. Dit is in die eerste plek 'n paar aanwysers wat sal help om te besluit watter strategie om te gebruik (bv tendens volg, tempo / uiteensetting, vervaag hoogtepunte / laagtepunte) Ek is so bly jy hierdie vraag gevra omdat hierdie stadium is die belangrikste verkeerde interpretasie van hierdie instrumente . Ek gaan 'n aantal punte aan te spreek hier dus verstaan ​​ek nie pick on you Weereens, baie dankie vir die vraag Die idee dat 'n aanduiding van die belangrikste besluit faktor vir 'n inskrywing moet wees is die een wat ek nie volg dit sluit my Wave gryp die 34EMA Wave help jou bevestig die onderliggende mark neiging elk van dié mark tendense (dit is al Charles Dow by the way) het 'n spesifieke hê (of dit 'n uptrend, verslechtering neiging, smal sywaarts kanaal, of breed, vlugtige reeks wees) strategie. Met ander woorde sou ek nie 'n trending strategie in 'n sywaartse mark meer as wat ek 'n tempo / uiteensetting strategie in 'n trending markte sou gebruik. Alle analise van die mark begin met die 34EMA Wave en die mark tendense dan dikteer watter strategie Ek sal gebruik. Dink dit op hierdie manier - en ek het dit eintlik gedoen in baie lewendige seminare oor die hele wêreld - en dit is om elke handelaar 'n uitdruk van 'n enkele term, dieselfde grafiek gee. Laat hulle elke teken die steun, weerstand, en trendlines wat hulle sien. Dit is interessant, want die meeste van die kapmerke dieselfde oor die grootste deel van die kaarte sal wees. So dit is nie die individuele vlakke wat wissel van handelaar tot handelaar. Ek vra dan 'n handjievol mense in die kamer wat hulle sou doen as die prys aksie was om die lyne wat hulle getrek bereik: koop of te verkoop Dit is waar dit raak interessant. Sommige sou koop en ander sou verkoop en baie keer hierdie menings was op dieselfde lyn getrek Wat dan is die verskil wat dit is wat elke lyn en vlak beteken om elke handelaar. Sommige koop. Sommige verkoop. Dit is hul individuele siening van watter prys aksie sal doen wanneer dit toetse wat lyn / vlak Daar is net drie dinge prys aksie kan doen: versnel, stalletjie, en / of om te keer. So natuurlik die kopers by (byvoorbeeld) weerstand dink ACCELERATION terwyl verkopers dink STALLETJIE en / of om te keer. Hierdie besluit is gedoen al-te-dikwels in 'n ewekansige wyse. En dit moet genoem word dat ek binnekom en verlaat hoofsaaklik gebaseer op die prys. Prys reëls. markneigings ons help handelaars besluit wat waarskynlik en help voeg konsekwentheid ons besluitnemingsproses. As 'n voorbeeld: In 'n uptrend sal ek verwag ondersteuning te hou en weerstand teen verbreek. In 'n wye verskeidenheid sal ek verwag uitputting by die reeks uiterstes. Ek het 'n paar breë beroertes hier geverf, maar ek sal my bes doen om verder te verduidelik soos ons vorder. Daar is baie ander mense wat met my 34EMA Wave en gryp Kerse en / of herdoop variasies van die 34EMA Wave en ek gevlei en vereer en bevoorregte n inspirasie of 'n onderwyser by 'n sekere punt om hulle te gewees het selfs al het ek nooit ontmoet het hulle. Ek hoop op watter wyse ookal dit gebruik word, dit is nuttig. Na alles didn ek t bedink eksponensiële bewegende gemiddeldes en ek is seker ek is nie die eerste of enigste persoon wat Fibonacci-gebaseerde EMA gebruik. Maar as iemand gaan 'n soort van variasie van my gereedskap te gebruik, waarom nie die basiese beginsels eerste al reg dat gesê leer, sal ek nie kommentaar lewer oor hierdie ander gebruike, want eerlik, ek don t volg met hulle. Ek dink dat alles strategie n handelaar kies om te gebruik, die 34EMA Wave en gryp Kerse kan help sit hierdie strategieë in 'n meer doeltreffende en akkurate manier deur eers die onderliggende mark neiging te identifiseer. Ek kan help t maar dink soms John Bollinger sê vir homself en dan mense te oordeel op die geldigheid daarvan. Regso. So sit dat dit vir nou. Dit is 'n mooi, lui Sondag van kyk Wêreldbeker-sokkertoernooi vir my dus asseblief geduldig met my gedurende die week wanneer die markte is oop en my oorneem O en ja, ek het iemand genoem my YouTube-kanaal. Daar is ton van die video daar: YouTube / ragheehorner


No comments:

Post a Comment