Saturday, October 22, 2016

Ic Markets Forex Vrede Army

Eerste dinge eerste: Ek het handel gedryf met IC Markte ongeveer 1,5 jaar en ek het nog nooit enige negatiewe ervaring met hulle gehad het. Tot nou toe. Ek m verwys na ernstige tegniese probleme tydens afgelope twee weke, wat tot gevolg gehad het om talle kragonderbrekings vanaf paar minute tot uur. Ten slotte, nadat 1,5 weke op deurlopende probleme, ICM uitgereik 'n formele brief verduidelik dat probleme wat veroorsaak word deur hul ISP en daardie spesifieke ISP is heeltemal verwyder van hul infrastruktuur. Ongelukkig blyk dit dat hulle gelieg, want daar was nog 'n lang kragonderbreking reg die volgende dag en ook die dag daarna (vandag steeds geen verband. Geen woord van ICM, natuurlik). Geagte IC Markte, verkoop jy twee dinge: jou diens en vertroue. As diens versuim, moet jy baie hard werk om vertroue te hou. Om vertroue moet jy kommunikeer hou. Sit stil en hoop dat probleme gaan weg is die ergste taktiek ooit. Jy het e-pos adresse, MT4 posbus, FB en Twitter rekeninge. Gebruik dit asseblief en vertel jou kliënte wat aangaan, hoe lank dit sal duur en wat gaan jy daaromtrent doen. Niemand het jou dom motiverende boodskappe wanneer jou netwerk is eintlik neer. Of miskien dink jy dit is sleg om in die openbaar Wel erken jou probleme, as jy kyk rond in Internet forums, sal jy vind ICM het gekap, ICM is bankrot, Neem jou geld en hardloop ens Dit kan nie goed wees vir jou besigheid wees, ek bang. Maar dit is n direkte gevolg van jou swak kommunikasie en daar is mense in jou organisasie wat verantwoordelik is vir wat. Miskien moet jy dit te vervang met iemand wat eintlik omgee oor jou kliënte en jou maatskappy. Jammer icmarkets eintlik 'n goeie makelaar, my bank holiday nadat ek vra vir intrek. 2015/06/21 1 Star Review: ic markte is 'n f ing bedrogspul makelaar hulle my rekening te sluit nadat ek het 'n groot wins binne 'n week en 'n beroep om my geld so gou as moontlik terug te trek, maar hulle verwerp my onttrekking versoek. ic markte gebruik word om 'n goeie makelaar te wees, maar nou nie meer nie. 2015/05/17 4 Stars was bedrogspul deur ander makelaar voor. ic bemark altyd positief glip wanneer die sluiting van handel. uitvoering spoed redelik vinnig, maar een of ander tyd stadig. Ek dink die gemiddelde uitvoertyd soos 0,3 sekonde. Kommentaar: Bygevoeg deur Sung Choi op 2015/07/02 Geagte CK Wong, Dit was lekker om jou vroeër te praat, en baie dankie vir die tyd geneem het om jou terugvoer te deel en plaas op BBV. Jy vyf geopper 'n baie algemene navraag ons hier ontvang by IC Markte oor glip. As jy reeds vyf ervaar, IC Markte bied 'n voorpunt platform bied die beste handelstoestande. Glip is volgens voorwaardes reële mark, sodat jy beide negatiewe en positiewe glip sou hê. Jy sal vind dit is dieselfde met die uitvoering, soos jou bestelling direk aangestuur na deelnemers aan die mark uitvoering tyd kan wissel na gelang van marktoestande. Sterkte in jou handel en laat ons weet as jy iets nodig het. Sung Choi Hoof van Kliëntedienste IC Markte email protected 61 2 8014 4280 Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) IC Markte resensies wat ek gebruik om hierdie makelaar vertrou en dink hulle is die beste. Maar sedert die einde van 2014, het ek ervaar 'n vreemde abnormaliteite op hul verhandelingsplatform wat werklik is baie moeilik om te definieer en te verduidelik. Sedert die begin van hierdie makelaar, het ek ervaar ten minste 6 rekeninge stop-out wat wissel van 'n paar duisend AUD byna AUD90k en nooit een keer het ek 'n klagte of 'n probleem uit hierdie stop-outs gemaak as ek nie hulle sien aankom en was te laat in die voorkoming dat dit gebeur. Behalwe hierdie makelaar, het ek met meer as tien ander makelaars en ek het rekening stop-out met almal sonder uitsondering. So ek het nogal 'n baie ondervindings in marge bel en rekening stop-out. Maar my mees onlangse rekening stop-out met ICMarkets is die vreemdste en mees ongewone omdat een oomblik my perfek verskanste rekening. alle posisies op USD / CAD) met meer as 450 marge vlak, geen markonbestendigheid of 'n gebrek aan volume mark vir verbreed verspreiding. maar in 'n oomblik, is my net meer as AUD5k rekening uitgewis met 'n negatiewe - AUD30.27 balans. Dit gebeur reg voor my oë, en daar was absoluut geen marge oproep en progressiewe gedwing sluiting van die grootste verloor posisies. Net soos wat, in 'n oogwink was die rekening gaan Na 'n paar weke van e-pos heen en weer met hul ondersteuning (drie verskillende persone) al vertel waarom sigblaaie (asof ek don t weet), kon hulle nt verduidelik of gee my waarom die rekening stop-out gebeur die manier waarop dit gedoen. Vir so 'n skielike stop-out gebeur, ek teoretiseer dat die hefboom skielike verminder of daar 'n probleem in hul bedieners. Ek het regtig nie t weet wat om te maak van ICMarkets op hierdie punt in tyd, want van 'n gelukkige en ondersteunend kliënt Ek is nou 'n baie ongelukkige en ontevrede kliënt. Tags: IC Markte resensies Australië, nickers 12 jaar Totaal 3 maande demo met hierdie makelaar Dit lyk asof hulle 'n paar baie tevrede kliënte te hê, maar ek en my maat verkies 'n gesamentlike rekening. Na sy met FXCM en AlpariUK (en enige fondse nie verlore gaan nie.), Het ons besluit om 'n Australiese gebaseerde makelaar met ECN en 'n AUD rekening gebruik. Ons sukkel met ICM was is met hul kommunikasie, dit wil sê op die hul webblaaie, e-pos en die sogenaamde live chat. Die e-pos is gereageer met 'n Asiatiese vernoem ou wat aan ons gegee het 'n minimale opdrag re sluit rekening, met behulp van die Gesamentlike rekening knoppie wat doesn t verskyn nêrens in die aansoek proses. Die Live Chat reaksie was van 'n vroulike persoon wat gesê het ek don t verstaan ​​wat jy bedoel toe ek vra Hoe kan ek maak 'n demo rekening. Daar was ander verwarrend dialoog asook wat ek hier gewoond te herhaal, maar jy kry die prentjie. ICM is nie vir ons nie. Tags: IC Markte resensies Thailand, Maron 8 Februarie 2015 5 jaar Totaal 1 jaar met hierdie makelaar Ek het 'n handel aanpassing te uit die SNB wisselvalligheid en ek is baie baie gelukkig daaroor. Ek opgedoen 'n ekstra 7500 dollar daaruit. Die prys IC Markte gevul my by was baie beter as die prys op enige ander makelaar. Dit lyk asof dit beide maniere gaan maar soos gewoonlik is dit altyd die loosers wat kla, dit is hoekom ek besluit het om te plaas. Net 'n paar gesonde verstand hier hou en wys dat hulle aanpassings gemaak werk beide maniere. Ek is baie gelukkig met IC Markte en hou die handel met hulle. Tags: IC Markte resensies Indonesië. Psunardi 1 Februarie 2015 5 jaar Totaal 2 jaar met hierdie makelaar Icmarket is 'n scammer. Uit te wis my rekening deur te manipuleer CHF / JPY prys. Dit gebeur presies op 2014/05/12 15:30 at daardie oomblik 15:29 Ek het die prys CHF / JPY gedaal tot 123 400 en ek weet beslis hierdie paar gaan lomp nadat swaai laag. Dan wag ek tot die prys 'n weer styg. presies op 15:30:00 Ek koop totale 2 baie (1 lot vir verskansing my vorige handel) op prys 123,659 met kaartjie nie: 6,956600. my aandele nog / - 800 dollar op daardie tydstip. As ek op koop orde en die handel uitgevoer word. binne 2 sekondes presies op 15:30:02 alle handel naby en marge oproep. en my bestelling by posisie 123 400 gesluit met 1208,50 USD verliese. Dan terug kyk ek na my bestelling geskiedenis, ek is baie verbaas glo my koop orde uitvoering prys spring bo 471 pit. En uitgevoer op 124,130 en sluit om 123,400 maar ek het nie weer sien nie die val prys en nie in 1 minuut grafiek. Ek doen dan 'n vergelyking tabel CHF / JPY op my rekenaar met my bediener in die VSA wat ek ook MT4 sagteware hardloop. Ek sien twee verskillende kaarte (i heg screen capture vir bewyse).I het herhaaldelik gestuur e-pos aan icmarket, hoekom dit kan gebeur, maar mnr son Choi kan nie tegnies beantwoord: Waarom my handel op die posisie kan gesluit wat nie bestaan ​​het nie in hul grafiek. i het ook 'n bewys dat ICM MT4 bediener by Hongkong DC en hoof bediener vertoon verskillende prys terselfdertyd en CHF / JPY paar wys verskillende prys op verskillende tyd op dieselfde tyd. I het ook bevind icmarkets bediener nie geleë op equinix Newyork as hulle noem in hul webwerf. maar in Hongkong DC en New Jersey Tags: IC Markte resensies NL WFC 29 Januarie 2015 5 jaar Totaal 3 jaar met hierdie makelaar ICMarkets is 'n ware bedrogspul makelaar wegbly. Ek het 3 rekeninge by ICMarkets en 'n ander rekening op Saxo. Met SNB debakel die ICMarket rekeninge verloor oor 14k terwyl Saxo rekening verloor € 200 s met presies dieselfde robot. Al 3 ICMarket rekeninge het presies dieselfde ambagte gekopieer vanaf 1 na 'n ander. ICMarket is die stuur van onwettige / fiksie pryse vir USDCHF tydens die nuus. Met betrekking tot alle finansiële verslae, insluitend Bloomberg, USDCHF het nog nooit op daardie prys nie. Die verskil tussen die werklike prys en ICMarkets prys is meer as 2000pips. Na 3 weke van roeping, 'n paar e-posse en promisses dat hulle die ambagte sal pas by die regte prys, al sê hulle was dit: By verdere hersiening van jou rekeninge, het ons handel lessenaar beoordeel dat daar geen hangende aanpassings op jou rekeninge as die tariewe is as korrek geverifieer word deur ons likiditeit verskaffers en stopouts korrek plaasgevind. Gedurende die SNB aankondiging, versprei was uiters breed, en as daar by die banke oor waar om die CHF pare prys was onsekerheid was daar geen likiditeit as gevolg daarvan. Hierdie 3 rekeninge verloor almal saam oor 14k en het dieselfde ambagte. Hulle aangepas ambagte op 1 rekening met € 740 s (wat niks as jy kyk na die verlies). Maar die mees gek ding is dat hulle sê dat die ambagte op die ander 2 rekeninge Don t aanpassings nodig het, terwyl hulle is verhandel op dieselfde prys. Al wat hulle doen, is te blameer die likiditeit verskaffers wat hulle verkies het deur hulle self. Wanneer jy nie t weet waar om 'n wisselkoerse hoekom doen jy net fiksie pryse te stuur en laat verhandel teen daardie pryse Saxo net geblokkeer Tradings en het stuur werklike pryse. Op ICMarkets grafiek wat jy kan sien USDCHF afgegaan al om 0.04, wat moet beteken: USD doesn t bestaan ​​nie. Dit is net diefstal van geld uit handelaars deur die stuur van fictionary pryse te MT4. Ek m nou stuur 'n brief aan die Australiese Securities and Investments Kommissie (ASIC) om dit te ondersoek as ICMarkets nie ernstig neem. Tags: IC Markte resensies Portugal, Pedro Guedes 25 Januarie 2015 2 jaar Totaal 4months met hierdie makelaar Na SNB besluit om die vloer teen die euro hulle puntig meer as 800 pitte te sny. Hulle manipuleer pryse al die tyd op baie pare, het ek scammed deur hulle. Eerste keer met my gebeur het. Interessant om te sien dat hulle aangeslaan 4 sterre op elke hersiening. Hulle maak my siek. Tags: IC Markte resensies Indonesië 26 Desember 2014 6 jaar Totaal 2 jaar met hierdie makelaar Wolf in skaap se klere. Wees versigtig met hierdie broker. They het 'n baie truuk uitbrand jou rekening. Tags: IC Markte resensies Australië, Jon November 15, 2014 6 jr Totaal 1 jr met hierdie makelaar vir diens, versprei en uitvoering spoed IC Markte is nommer 1. Hulle is die enigste makelaar in Australië wat Ware ECN, al die ander lieg om hul kliënte. Ek dink dit is wha y IC Markte is die grootste. Tags: IC Markte resensies Alek 25 Oktober 2014 3 jaar live Totaal 1 jaar saam met hierdie makelaar Daar is baie probleme met ICmarkets Trading Platt Form, glip van 40-50pips geruime tyd 500pip vir Goud en MT bevriesing gedurende nuus, Daar is 30- 40 keer van Platt Form freezings in 'n dag, dikwels gebeur tydens nuus en by die begin van nuwe H1 kandelaars. Dit sal 'n groot verlies vir handelaars veroorsaak. Neem asseblief sorg met ICmarket Brocker. Tags: IC Markte resensies VSA, CB 13 Oktober 2014 8 jaar Totaal - met hierdie makelaar Dit is een van die mees oneerlike makelaars ek vyf gewerk met. Glip van 40-50pips en MT bevriesing gedurende nuusberigte is 'n norm by ICM. Internasionale oordrag te neem vir ewig en kos jou 'n groot deel in fooie. Kyk uit vir 'n ander opsie, daar is baie van beter opsies wat daar is. Tags: IC Markte resensies Ray 3 jaar Totaal 1 jaar met hierdie makelaar Ek moet sê dat IC Markte is die beste makelaar in Australië. Ek het probeer om ander en hulle kan nie vertrou word nie, hulle het aftrekorder afstande en hoef nie nul versprei. IC Markte is ook die grootste, sodat ek veilig voel. Tags: IC Markte resensies MAKELAARS DEUR COUNTRY Nuwe Poll Soek Wie is aanlyn Daar is tans 19 gaste aanlyn. 2016 100FOREXBROKERS ALLE REGTE VOORBEHOU


No comments:

Post a Comment